Zimowo

---

Wieczorny spacer po śródmieściu.




Jak wiadomo, spacery to najprostsza forma aktywności ruchowej.
Idealny moment, by się zrelaksować, zastanowić nad planami na najbliższy czas. Spacery stanowią tez formę profilaktyki np. chorób serca. Czy jest coś lepszego? 
Wystarczy pół godziny spacerowania dziennie, by obudzić się rano bardziej wypoczętą, by pomyśleć o planach na kolejny dzień, by czuć się lepiej i może zrobić tym sposobem dobry wstęp do ćwiczeń, czy treningów?

Idzie wiosna, więc posta
nowiłam, że sama zacznę ćwiczyć, wczoraj spacer, dzisiaj trening. Oby tak dalej. 

Życzę Wam powodzenia w wyznaczaniu własnych planów, teraz jest idealny czas, by myśleć o naszej figurze na wiosnę!

---



8 komentarzy:

  1. Spacery tak, na plus. Ja mam z tym teraz problem, bo przebywam zagranicą od niedawna i pogoda tutaj na spacery nie jest dobra na chwilę obecną, ale mam nadzieję, że się to zmieni...
    Bardzo ładnie wyglądasz:)
    Pozdrawiam i zapraszam, www.zapas-optymizmu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby deszczowa pogoda? :) Wtedy najlepiej się spaceruje! Czy wiesz, że zapach deszczu pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie? Sprawia, że jesteśmy szczęśliwsi. Dlatego każdy tak lubi powietrze po deszczu.

      Usuń
  2. fajna stylizacja ;-) spacery oczywiście są ok, ale ja wolę biegać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suuper! Ja nigdy nie umiałam się do tego zmotywować przez dłużej niż 2-3 dni. Jak zaczęłaś? Może mnie zainspirujesz?

      Usuń
    2. Właściwie to wciąż jestem na początku mojej przygody z bieganiem. Realizuję 6- tygodniowy plan pumy, który praktycznie od zera pozwala dojść do 30 minut ciągłego biegu. Ja jestem na trzecim tygodniu i już się uzależniłam, czuję jak moja kondycja się poprawia i idzie mi co raz lepiej :) Polecam Ci ten plan, w internecie znajdziesz wszystkie informacje. Jaki rodzaj współpracy miałaś na myśli ?:)

      Usuń
    3. Wow! Super! Bardzo chętnie spróbuję w takim wypadku!
      Zależnie jaka współpraca Cię interesuje? Ale widzę, że tworzysz własne kreacje i chcesz je pokazać, więc czemu by nie spróbować pokazywać ich razem? ;>
      Bardzo podoba mi się Twoja czarna spódnica z topem, a także kolejna stylizacja (czarna spódnica), mam jakieś umiłowanie do czarnego :D
      Ale ciekawie tworzysz, lubię takie klasyczne formy i skromne ubrania (bez cekinów, naszyć itd.) stąd zauważam, że mamy podobny gust i mogłybyśmy pomyśleć o wspólnym projekcie kiedys - jesli masz ochote ;D

      Usuń
  3. Śliczna stylizacja, pasuje Ci.
    https://tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna stylizacja! I love it! Obserwujemy?
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń